fredag 27 februari 2009

"Köpte en Ford Taunus"



Min vän Jon har en hemsida där vi gamla Arbogavänner "tjattar" med varandra. Adressen är svår att komma ihåg och det är tråkigt när man är bortrest men har tillgång till nätet. Min hotmail kommer jag ju alltid åt och där finns ett mail som Jon skrev till mig då han startat sidan. Det var länge sedan och jag har nog 500 mail på mitt konto så jag brukar leta en bra stund innan jag hittar det om jag ens ids leta. Idag upptäckte jag den fantastiska sökfunktionen bland mailen. Vad hade då mailet för "ämne"? Jo, jag har ju alltid varit svag för Ford Taunus - men så blev det en Mercury istället. Jämför själva - visst finns det likheter. Charmen iallafall! Jo -åter till mailet - bara för att irritera mig hade Jon döpt det till "Köpte en Ford Taunus"!!! Och det är ju lätt att komma ihåg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välj anonym och skriv med namnet i texten istället!