tisdag 3 november 2009

Cars and guitars


Filmen "Bilar" (Cars) med Blixten McQueen i huvudrollen blev en succé men jag är helt övertygad om att Disney/Pixar drar in mångt mycket mer pengar på alla prylar som säljs med tema från filmen. Själv tycker jag ju att grejerna ofta är snygga men det har gått för långt när precis allt finns med Cars-tema. Senast såg jag de här gitarrerna i ett skyltfönster på en helt seriös musikaffär - inga vanliga leksaker alltså! Min dotter Matilda har ryggsäck, vattenflaska och tröja med cars på. Förutom leksaksbilarna då... Förresten saknar hon "Vingen". Hör av er om ni vill byta eller saknar någon själv. Jag har några på "lager".
Filmen Cars premiärvisades för övrigt första gången i Sverige som drive-in-bio på Classic Car Week i Rättvik. Helt rätt film! Bilar i hela filmen! När kommer 2:an?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välj anonym och skriv med namnet i texten istället!